Известие

Collapse
No announcement yet.

Притрисане от Селеспийд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Как да карам за да изкарва повече? Това от повечко мачкане на съединителя ли става? Или просто това Valeo е със слаби ламели и феродов диск? Още си пазя стария, оригинален съединител, ако се окаже, че е толкова зле новия, ще сменям.
    Иначе карам вече 3-ти ден след прекалибровката и досега, да чукна на дърво, всичко е ток и жица. Егати, в петък шашнах доста хора - за пръв път виждат да се бута запалена кола. Готино е, има си хидравлика!!! И един чичка дойде да зяпа докато Стефан се вихреше с лаптопа и вика: "Е че това само с един компютър ли ще се оправи". Това животно Селеспийд е най-забавното нещо в автоиндустрията!!!
    И един бърз въпрос: Куплунгът за помпата къде се намира- точно зад левия фар, малко към дългите ли? Един голям такъв? Може ли да прецакам нещо от разкачане и закачане на тези куплунзи за селето? Да не вземе да си забрави калибровката?
    Last edited by Sam76; d.m.y г., 22:40.
    Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
    ALFA- Always Looking For Assistance

    Comment


    • #17
      Тц, ръчкай смело
      Кабелите на помпата са червен и черен дебели, куплунга май беше или сив или черен, точно там дет казваш.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Sam76 Покажи съобщение
        Как да карам за да изкарва повече? Това от повечко мачкане на съединителя ли става? Или просто това Valeo е със слаби ламели и феродов диск? Още си пазя стария, оригинален съединител, ако се окаже, че е толкова зле новия, ще сменям.
        Иначе карам вече 3-ти ден след прекалибровката и досега, да чукна на дърво, всичко е ток и жица. Егати, в петък шашнах доста хора - за пръв път виждат да се бута запалена кола. Готино е, има си хидравлика!!! И един чичка дойде да зяпа докато Стефан се вихреше с лаптопа и вика: "Е че това само с един компютър ли ще се оправи". Това животно Селеспийд е най-забавното нещо в автоиндустрията!!!
        И един бърз въпрос: Куплунгът за помпата къде се намира- точно зад левия фар, малко към дългите ли? Един голям такъв? Може ли да прецакам нещо от разкачане и закачане на тези куплунзи за селето? Да не вземе да си забрави калибровката?


        Черна е буксата. Показах ти я ,твоята е закачена грамотно,не се вее като моята. Точно зад фара левия

        sigpic
        Alfa Romeo 159 EX

        Comment


        • #19
          Забраил съм да напиша края на историята
          Оказа се съединителя наистина... Просто феродото което са наковали явно не е било качествено... Жалко само че тази манипулация ми коства сумати пари, вместо още първия път в сервиз Пенев навремето да бяха сложили комплект всичко ново... макар от друга страна да ги разбирам и тях, защото съединителя беше изключително запазен, само лагера леко беше тръгнал да си отива, но имаше още сумати километри хляб в него!
          Но поне гадното притрисане като тръгвам сутрин го няма
          Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

          Comment

          Working...
          X